KOBZARENKO BNP-3 vagonrakó – traktor üzemeltetésű

  • Post author:
  • Post published:2024.01.23.
  • Post category:Blog

A KC-BÉKÉS Kft. figyelmébe a traktorhajtású vagonrakót:

  • Billentsen nyerges félpóttal a vasúti sínnel párhuzamosan a legkisebb helyen is.
  • Közlekedjen biztonságosan – 2,5 m szállítási szélességgel, közúti világítással!
  • Rakodjon kétszer akkora teljesítménnyel (250 m3/h).
  • Egy nyerges ürítése 6-7 perc.
  • A BNP-3 traktorhajtású vagonrakó alkalmas különféle szemes termények hátra billenő felépítményű szállítójárműről másik ( közúti, vasúti, vízi ) szállító járműre történő átrakására.
  • Új konstrukciójú járószerkezet, mely alkalmas közúti közlekedésre és rakodás közbeni mozgatásra is.
  • A garat oldallemeze hidraulikusan mozgatható le/fel a könnyű rátolatás érdekében.
  • A szállítási vonórúd munka közbe kézi csörlő segítségével függőleges helyzetig felhajtható.
  • A leadóelem hidraulikus mozgatású, igény szerint 400 mm-es flexibilis csővel helyettesíthető.
  • A járművek a vasúti sínnel párhuzamosan tudnak mozogni.

Bármely kérdésben állunk rendelkezésre!

Érdeklődni lehet: 30/352-9994

Vagon ki és berakó – Kobzarenko RVM-180 

  • Három oldalról, hátra billentő szállítójárművel tölthető csigás vagon ki -és berakó. KOBZARENKO fejlesztés – szabadalmi oltalommal védve!
  • Szállítási szélesség: 2,4 m
  • Min. teljesítmény 180 t/h, szemkímélő kialakítás: 420mm köpenycső és 400 mm csiga átmérő
  • Egyszerű és robusztus kialakítás a könnyű kezelhetőség és a tartósság érdekében.
  • ADR tegelyek és kerékagyak, BONDIOLI hajtóművek és kardántengelyek, TECNOMA csigák, Scharmüller vonószerkezet.
  • A hosszirányban szállított anyagmozgató rendszer – mely egy 3×2,1 m alapterületű tálcában elhelyezett, kis keresztmetszetű szabad tengelyvéges behúzó csigasorból, összehordó csigákból és felhordócsigából épül fel – hidraulikusan fordítható munkahelyzetbe, majd berakáskor a talajra, kirakáskor a sínpárra leengedve készen is áll a használatra. A hidraulika rendszer elektronikus távvezérléssel működik.
    A szállítójárművek berakáskor a sínekkel párhuzamosan jobbról és balról, vagy a sínekre merőlegesen is megközelíthetik. Merőleges megközelítés esetén csak surrantó nyíláson keresztül tölthető (a 2,1 m tálcaszélesség miatt). Kirakásnál a szállítójárművek a sínekkel párhuzamosan mozognak.
  • Alapkivitelben min. 80 LE teljesítményű traktortorral üzemeltethető, lehetőség van hibrid hajtású gép ( 30+3 kW ) megrendelésére is. ám a hazai villamos hálózatról történő üzemeltetéshez további frekvenciaváltó beépítése is szükséges, melynek költségét a gép ára nem tartalmazza.
  • A gép traktorhajtású kivitele bárhol használható mobil átrakó állomásként is.
  • Az ár tartalmazza a házhoz szállítás, beüzemelés és kezelői oktatásköltségét is.