A KC-BÉKÉS Kft. figyelmébe a traktorhajtású vagonrakót:
- Billentsen nyerges félpóttal a vasúti sínnel párhuzamosan a legkisebb helyen is.
- Közlekedjen biztonságosan – 2,5 m szállítási szélességgel, közúti világítással!
- Rakodjon kétszer akkora teljesítménnyel (250 m3/h).
- Egy nyerges ürítése 6-7 perc.
- A BNP-3 traktorhajtású vagonrakó alkalmas különféle szemes termények hátra billenő felépítményű szállítójárműről másik ( közúti, vasúti, vízi ) szállító járműre történő átrakására.
- Új konstrukciójú járószerkezet, mely alkalmas közúti közlekedésre és rakodás közbeni mozgatásra is.
- A garat oldallemeze hidraulikusan mozgatható le/fel a könnyű rátolatás érdekében.
- A szállítási vonórúd munka közbe kézi csörlő segítségével függőleges helyzetig felhajtható.
- A leadóelem hidraulikus mozgatású, igény szerint 400 mm-es flexibilis csővel helyettesíthető.
- A járművek a vasúti sínnel párhuzamosan tudnak mozogni.
Bármely kérdésben állunk rendelkezésre!
Érdeklődni lehet: 30/352-9994
Vagon ki és berakó – Kobzarenko RVM-180
- Három oldalról, hátra billentő szállítójárművel tölthető csigás vagon ki -és berakó. KOBZARENKO fejlesztés – szabadalmi oltalommal védve!
- Szállítási szélesség: 2,4 m
- Min. teljesítmény 180 t/h, szemkímélő kialakítás: 420mm köpenycső és 400 mm csiga átmérő
- Egyszerű és robusztus kialakítás a könnyű kezelhetőség és a tartósság érdekében.
- ADR tegelyek és kerékagyak, BONDIOLI hajtóművek és kardántengelyek, TECNOMA csigák, Scharmüller vonószerkezet.
- A hosszirányban szállított anyagmozgató rendszer – mely egy 3×2,1 m alapterületű tálcában elhelyezett, kis keresztmetszetű szabad tengelyvéges behúzó csigasorból, összehordó csigákból és felhordócsigából épül fel – hidraulikusan fordítható munkahelyzetbe, majd berakáskor a talajra, kirakáskor a sínpárra leengedve készen is áll a használatra. A hidraulika rendszer elektronikus távvezérléssel működik.
A szállítójárművek berakáskor a sínekkel párhuzamosan jobbról és balról, vagy a sínekre merőlegesen is megközelíthetik. Merőleges megközelítés esetén csak surrantó nyíláson keresztül tölthető (a 2,1 m tálcaszélesség miatt). Kirakásnál a szállítójárművek a sínekkel párhuzamosan mozognak. - Alapkivitelben min. 80 LE teljesítményű traktortorral üzemeltethető, lehetőség van hibrid hajtású gép ( 30+3 kW ) megrendelésére is. ám a hazai villamos hálózatról történő üzemeltetéshez további frekvenciaváltó beépítése is szükséges, melynek költségét a gép ára nem tartalmazza.
- A gép traktorhajtású kivitele bárhol használható mobil átrakó állomásként is.
- Az ár tartalmazza a házhoz szállítás, beüzemelés és kezelői oktatásköltségét is.